Hem > Nikon School > Nöjd efter dagens kurser – nu tar jag paus

Nöjd efter dagens kurser – nu tar jag paus

Efter att idag ha genomfört två välbesökta Nikon School i Stockholm känner jag mig nöjd, men väldigt trött.

Jag har nu ledigt från Nikon School i två veckor och får därmed mer tid att ägna åt min fru Sonja

Ni som gått kurser för mig kan naturligtvis maila era frågor till mig på adressen nikon@arleklint.se så skall jag försöka hjälpa er.

Kategorier:Nikon School
  1. Anders Molin
    20 oktober 2012 kl. 10:10

    Hej, som en av deltagarna kan jag bara säga, stort tack för en trevlig söndag förmiddag.
    Anders

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

