Hem > Bilder > Jag skall ställa ut bilder på Byle Gård

Jag skall ställa ut bilder på Byle Gård

Byle Gård är det vårdcenter i Täby som sköter om min fru Sonja. Förutom att vårdcentret har ett 20-tal platser för patienter erbjuder man avancerad sjukvård i hemmet. Det senare erbjuds Sonja.

Sonja har tidigare ställt ut sina bilder i vårdcentrets lokaler, och i slutet av året har jag fått möjligheten.

Jag tycker att det känns inspirerande att få möjligheten att sprida lite glädje och hänger gärna mina bilder i denna miljö.

Kategorier:Bilder

Kommentera

