Hem > Bilder > Detta är bilderna som jag planerar att ställa ut på Byle Gård i december

Detta är bilderna som jag planerar att ställa ut på Byle Gård i december

Detta är bilderna som jag planerar att ställa ut på Byle Gård i december

Det blir antagligen några av mina gamla bilder i min traditionella stil…

Kategorier:Bilder
  1. Maria
    20 oktober 2012 kl. 18:59

    Väldigt fina bilder.

  2. 22 oktober 2012 kl. 09:30

    Mycket bra urval av en riktigt snygg och behaglig serier bilder! Tycker även att gjorda motivval passar in i aktuell utställningsmiljö.

    Lycka till!
    Oscar

    • 23 oktober 2012 kl. 20:17

      Tack Oscar!
      I dag har jag fått hem printar på bilderna och har dom ramade och klara.
      Jag är mycket nöjd 🙂

  3. 24 oktober 2012 kl. 09:16

    Gud så vackert.

  4. Ingegerd
    09 december 2012 kl. 06:45

    Kanonfina bilder. Kan du tipsa mig om vem som printrar
    bilder och ramar in?

  1. 05 december 2012 kl. 17:32

Kommentera

