Hem > Naturfoto, NaturfotoForum, naturfotografi > Vårgårda naturfotofestival NATUR 2012

Vårgårda naturfotofestival NATUR 2012

Jag vill påminna om Vårgårda Naturfotofestival som äger rum i helgen. Där finns möjlighet att avnjuta naturbilder både i utställnings- och föredragsform. Inte minst ställer mitt forum NaturfotoForum.se ut 15 akvarellbilder i mycket stort format.

För den intresserade har även Nikon en disk där det finns möjlighet att klämma på spännande Nikonprodukter.

Själv jobbar jag i Göteborg t.o.m. torsdag och känner starkt att jag vill tillbringa helgen hemma i Vallentuna hos min Sonja.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

