Hem > Annat, Naturfoto, NaturfotoForum, naturfotografi > Jag ber er bloggläsare om hjälp

Jag ber er bloggläsare om hjälp

NaturfotoForum.se är ett forum som jag skapade 2007. I år, liksom flera tidigare år, hänger forumet en utställning på Vårgårda Naturfotofestival. Årets utställning blir vår mest magnifika utställning hittills.

I år kommer jag inte att besöka festivalen, och kan därför inte se utställning live, men jag tror att det finns några bland er bloggläsare som kommer att resa till Vårgårda.

För att jag skall få se hur utställningen ser ut skulle jag bli väldigt tacksam om ni tar bilder på NaturfotoForums utställning, och mailar bilderna till mig på adressen janne@arleklint.se

Jag lovar att publicera alla bilder jag får här i bloggen!

Naturligtvis är det även intressant med bilder från Nikonmontern 🙂

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

