Hem > Annat > Uppgradering av datormiljö

Uppgradering av datormiljö

Sedan 2007 har jag huvudsakligen arbetat vid min 21″ iMac. En jättetrevlig dator som på alla sätt gjort sitt jobb. Dock kände jag att det nu kan vara dags att ersätta den.

Jag funderade länge på att helt enkelt byta ut den mot den nya iMac som Apple nyligen lanserade, men tänkte sedan om. Jag bestämde mig för att skaffa en MacBook med Retinaskärm + en lös större skärm som jag kan koppla till den när jag sitter hemma vid skrivbordet.

Idag skred jag till verket och införskaffade Apples nya 13″ MacBook med Retinaskärm. Den kommer snart att kompletteras med en 27″ Thunderboltskärm.

20121103-181452.jpg

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. 06 november 2012 kl. 22:11

Kommentera

