Hem > Annat, Nikon, Nikon School > Fem intensiva dagar

Fem intensiva dagar

Alldeles strax åker jag iväg för att köra en helt märkesoberoende fotokurs utanför Nikon School-konceptet. Kursen kommer löpa över 5 träffar. Det känns väldigt kul och spännande.

I morgon eftermiddag/kväll åker jag in till Älvsjömässan för att förbereda inför fredag-söndag, då jag kommer arbeta hela dagarna i Nikons monter på mässan.

Jag tycker det skulle vara väldigt skoj om ni bloggbesökare, och ni som gått Nikon School för mig, kommer fram och snackar lite foto med mig.

Kategorier:Annat, Nikon, Nikon School
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

