Hem > Annat > Första advent

Första advent

Jag önskar alla en trevlig första advent.

Detta trevliga fönster mötte mig nyss här hemma. Bilden tog jag med min iPhone, men nu är det dags för mig att åka in till stan och köra en fotokurs om riktiga kameror 😉

advent

Kategorier:Annat
  1. gunilla Kardevall
    03 december 2012 kl. 12:23

    Åh va fint

  2. 03 december 2012 kl. 21:20

    så fint!o så mycket snö ni har!

  3. 03 december 2012 kl. 21:47

    Ja, snön är fin att titta på inifrån, men ganska otrevlig utomhus 😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

