Hem > Annat > Insnöad i Jakan

Insnöad i Jakan

Ikväll skulle jag ha kört en fotokurs i Sundbyberg, men det snöoväder som drabbat Stockholm gjorde att varken jag eller deltagarna kunde komma på plats. Vi flyttade kursen till ett senare tillfälle.

Samma snöoväder gör att jag inte sätter mig i bilen för att åka hem till Vallentuna efter jobbet. Jag blir kvar i min numera tämligen öde lägenhet här i Jakobsberg tills i morgon. Passa på att skicka mig fotofrågor eftersom jag inte har mycket annat att göra ikväll än att surfa på min padda. 😉

I morgon är det dags för mig att hänga min bildutställning på Byle Gård. Det känns riktigt roligt. Jag skall försöka ta lite bilder på hängningen så att jag kan visa det hela här i bloggen.

Byle Gård är ett hem i Täby Kyrkby vars verksamhet är palliativ vård.

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

