Hem > Nikon School > Dags för Nikon School i Västerås

Dags för Nikon School i Västerås

I morgon söndag är det dags för mig att genomföra min näst sista kurs för året. Det sker i Västerås och naturligtvis är ni alla som anmält er välkomna.

Ta med er biljett, kamera och ett nyfiket humör!

Lediga platser finns, och anmälan kan göras här

Kategorier:Nikon School
  1. 09 december 2012 kl. 14:52

    Tusen tack för en, för mig, givande föreläsning under söndagsförmiddagen i Västerås. Jag har lärt mig mycket och bearbetar för fullt all information.
    Glad hälsning
    Camilla

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

