Hem > Annat, Nikon School > Snart skall jag koppla av!

Snart skall jag koppla av!

Just nu sitter jag på hotell i Jönköping för att jobba här i morgon, men i morgon kväll kommer jag hem till min Sonja igen. Då börjar min jul- och nyårsledighet 🙂

Sånär som på en Nikonkurs som jag håller i Stockholm på tisdag kväll unnar jag mig att vara helt ledig tillsammans med Sonja ända till den 7 januari. Det är vi värda!

Kategorier:Annat, Nikon School
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

