Hem > Annat > Året går mot sitt slut

Året går mot sitt slut

Då känns det som ett bra tillfälle för mig att tacka er alla bloggläsare för alla besök ni gjort på min sida. Det är ni som ger mig inspiration och lust att skriva här i bloggen.

Jag vill också tacka alla er som jag mött ute på mina Nikonkurser, det är tack vara er som jag får inspirationen att resa runt och hålla kurserna. I och med detta års slut har jag sedan 2008 genomfört 168 Nikonkurser. Även om det varit jobbigt ibland har jag alltid haft kul.

Självklart funderar jag på vad som ska hända under det kommande året. Jag är inte den som ger nyårslöften, men funderingar har jag.

Mitt allra viktigaste och självklara fokus under nästa år kommer fortsatt vara att hjälpa och stötta min fru Sonja allt vad jag kan. Jag inser att hennes sjukdom innebär att hon kommer att behöva mig mer och mer varefter det att tiden går. Då kommer jag att finnas där för henne. Sonja är det viktigaste för mig.

Om tid och ork finns skulle jag vilja starta upp en liten ny aktivitet under våren, även detta syftande till att hjälpa och entusiasmera nya och unga fotografer. Jag säger inte mer kring detta nu, annat än att jag har en del planer som jag skulle vilja ta tag i om jag skulle få lite tid över 😉

Med detta vill jag önska er alla ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År!

/Janne

GottNytt

Kategorier:Annat
  1. Daniel Jonsson
    31 december 2012 kl. 17:12

    Gott Nytt År Janne och tack för en intressant och givande blogg!

  2. Rasmus
    31 december 2012 kl. 18:45

    Jag skulle vilja haft en ”like” knapp, men efter som det inte finns får jag väl ta och skriva en kommentar! Tack för kursen i maj (Falun), utan den skulle jag inte haft mycket till fotografi intresse! Gott nytt år! 🙂

    • 01 januari 2013 kl. 01:45

      Tack Rasmus! Om kursen givit dig ett fotointresse kan jag inte vara annat än väldigt nöjd. Lycka till framöver och återkom gärna med frågor.

  3. Anders Molin
    01 januari 2013 kl. 18:10

    Gott Nytt År till Er båda.

  4. Krister Jakobsson
    03 januari 2013 kl. 08:20

    GOTT NYTT ÅR och tack för alla intressanta blogginlägg, ser fram emot fler under året som kommer. Läste att du skulle besöka Gysinge, ett mycket bra val för intressanta naturbilder. Själv har jag sommarhus inte långt därifrån så jag har strövat mycket där under olika årstider. Mina favoriter är alla gamla ekar och de fantastiska vitsippsängarna på våren i den engelska parken.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

