Hem > Naturfoto, Naturfotografi, Nikon School > Vill du följa med och fotografera vid Gysinge?

Vill du följa med och fotografera vid Gysinge?

På söndag den 6 januari tänker jag åka till Gysinge och fotografera vackra vinterbilder tillsammans med några kompisar på NaturfotoForum.se

Jag tycker det vore roligt om några av er som följer min blogg, eller som gått Nikon School för mig, vill hänga på. Kanske har vi några tankar eller tips att utbyta.

Motiven vid Gysinge handlar mycket om strömmande vatten, snö och is. Så ett stativ, termos, något att grilla och varma kläder är att rekommendera. Jag har ett extra stativ till den som eventuellt önskar.

Samling vid parkeringen vid Sevedskvarn kl 08.00. Se karta

Skicka gärna ett mail till janne@arleklint.se om du vill komma.

  1. 04 januari 2013 kl. 10:29

    Hade gärna följt med om jag inte bodde så långt ifrån;) Vill i alla fall önska en god fortsättning på det nya året.

  2. Ingegerd
    04 januari 2013 kl. 21:26

    Har lite för lång väg för att åka dit men hoppas att det blir fler ggr vår eller höst.God fortsättning på det nya året och en trevlig fotodag

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

