Hem > Annat > Aktiviteter kring Sonja

Aktiviteter kring Sonja

Idag levererades en ramp som jag beställt för att underlätta för Sonja när hon går ut ur, och in i, huset. Den är preliminär och kommer strax ersättas av en mer avancerad ramp som ordnas via kommunen. Rampen blir bra i kombination med den rollator som Sonja skall prova ut i morgon.

I morgon kommer jag också att träffa en sjuksköterska som skall lära mig hur jag enklast och bäst kan hjälpa Sonja att resa sig upp när hon inte klarar det själv.

ramp1

ramp2

Kategorier:Annat
  1. 16 januari 2013 kl. 08:55

    skönt att slippa vara fånge i huset för en usel liten trapp. Ge Sonja en stor kram från mig!

  2. 17 januari 2013 kl. 20:22

    Vad du är fin Janne… oh vad jag önskar att ni planerade en islandsresa istället för att tvingas gå igenom den här resan ihop. Kram till er båda…

    • 17 januari 2013 kl. 23:58

      Tack Malin 🙂 Självklart skulle även jag föredra Islandsresan, men just nu lever vi på minnena av dom resor vi gjort och ser det goda i varje dag här hemma 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

