Hem > Nikon School > Det drar ihop sig till Nikon School

Det drar ihop sig till Nikon School

Under min jul- och nyårsledighet från NikonSchool har jag ”fuskat” lite, och hållit fotokurser i andra sammanhang, men på söndag den 20 januari är det dags för mig att köra mina första Nikon School Intro här i Stockholm. Det är inte utan att jag saknat kurserna.

Alla ni som är anmälda är välkomna. Lediga platser finns och bokning kan göras på http://www.nikonschool.se

Kategorier:Nikon School
  1. Anders Öhman
    20 januari 2013 kl. 13:05

    Hej! Jag gick förmiddagskursen idag och får tacka för en
    bra kurs. Det gav mig flera aha-upplevelser. Med vänlig hälsning,
    Anders

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

