Hem > Apple > 4 TB Thunderbolt

4 TB Thunderbolt

Strax efter att jag skaffat min 13-tums MacBook Pro med Retina, kompletterade jag den med en 27″ Thunderbolt-skärm. Jag stortrivs med datorns snabba SSD-disk och den stora fina skärmen. Eftersom SSD-disken är liten, har jag jobbat mot en extern USB-disk. Nackdelen med USB-disken är att den inte är så snabb.

Idag fortsatte jag att dra nytta av datorns Thunderbolt genom att införskaffa en 4TB Thunderbolt-disk, benämnd G-Tech 4 TB G-RAID Thunderbolt Hard Drive Med en RAID 0-konfiguration på disken får jag en fart som ligger i paritet med datorns egen SSD-disk.

tb1

Kategorier:Apple
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

