Hem > Annat > Livets sista tid – av Ulla Söderström

Livets sista tid – av Ulla Söderström

Sonja blir successivt sämre. Jag finns hela tiden här hemma vid hennes sida. Utan att bli alltför privat vill jag tipsa den intresserade om en skrift, Livets sista tid – av Ulla Söderström. Skriften beskriver vad som händer i kropp och sinne i livets slutskede… Jag har den i min hand, men fann den även på nätet.

Jag fyller då och då på inlägget med fler bilder.

Sonja när vi träffades
2005

Sonja när vi förlovade oss
kanon

Alltid fullt engagerad
macrosonja

Riktigt snygg 🙂
svsonja

Mycket kompetent lokförare
tågförare

110% ärlig och lojal
tält

Kategorier:Annat
  1. gunilla Kardevall
    04 mars 2013 kl. 05:07

    Många varma kärleksfulla tankar till er
    Hälsa gärna Sonja, om du vill
    Gunilla i Kårsta

  2. 04 mars 2013 kl. 07:24

    Mina tankar är med ER….

  3. Krister Jakobsson
    04 mars 2013 kl. 07:34

    Det är så mycket man skulle vilja uttrycka men orden räcker inte till.

  4. Thomas
    04 mars 2013 kl. 15:26

    Jag tänker ofta på er båda som jag tycker är ett underbart par som passar så bra ihop och det är med tårar i ögonen jag läser Livets sista tid. Efter min pappas död för tre år sedan är jag betydligt mer lättrörd än tidigare men jag välkomnar även de känslorna.

    En stor kram till Sonja och en extra stor styrkekram till dig Janne!

  5. 04 mars 2013 kl. 16:16

    Tack alla! Jag lägger till en bild i inlägget då och då.

  6. 04 mars 2013 kl. 21:01

    Så tungt det helt plötsligt kändes ….. sköt om dej själv också Janne, du är så viktig!!

  7. 04 mars 2013 kl. 21:44

    Tack för din omtanke Iréne. Jag lovar att ta hand om mig när Sonja väl landat mjukt.

  8. 04 mars 2013 kl. 22:44

    Tänkte precis dra iväg en kort fråga om statusen, men du förekom mig med detta blogginlägg…

    Hittade idag Sonjas mess i min lur där hon tackar så mycket för ”sin” bok. Jag kommer inte radera det messet…

    Är dessutom oändligt glad och tacksam för att vi gjorde boken, att Sonja och du tillsammans fick tid att ta er till boken samt att jag har ett eget ex av boken…

    ”You are always on my mind…”

    Fridens liljor…
    Oscar

  9. Steffe
    05 mars 2013 kl. 14:36

    Mina tankar går till er båda!

    Steffe

  10. Ingela
    05 mars 2013 kl. 18:34

    Mina tankar till er. .. Finner inga ord, din vackra Sonja, min nyfunna vän. Er kärlek så stor..
    Kram Ingela

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

