Hem > Annat, Nikon, Nikon School > Prästen, blommorna och Nikon

Prästen, blommorna och Nikon

Under eftermiddagen blev jag uppringd av prästen. Den präst som skall sköta begravningscermonin. Vi bokade in en träff på onsdag den 20 mars. Det innebär att jag har en vecka på mig att fundera ut vilka tankar Sonja hade/skulle haft kring arrangemanget i kyrkan. Det känns hanterbart.

Jag har nu fått så pass mycket blommor att köksbordet är fullt och vaserna slut. Tack för fina blommor!

Jag hämtade paketen från Nikon. Det visade sig vara en D7100 + ett AF-S DX 18-300/3,5-5,6 VR, avsedda för demo på mina kurser. Lite lustigt att jag fick det objektivet just efter det att vi pratat om stora zoomomfång på Big Ben. Det skall bli kul att testa, men först och framförallt skall jag botanisera i D7100 så att jag lär in mig på funktionerna i den ordentligt.

7100

18300

Kategorier:Annat, Nikon, Nikon School
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

