Hem > Nikon > I morgon testar jag Nikons D7100, AF-S DX 18-300/3,5-5,6 VR och D600

I morgon testar jag Nikons D7100, AF-S DX 18-300/3,5-5,6 VR och D600

I morgon skulle jag vilja ta mig till Vallentuna kyrka igen. Jag tyckte det var så trevligt sist jag satt där och funderade kring Sonjas och min situation.

I samband med detta tänker jag ta med mig lite av mina nya Nikonprodukter. Dels för att lära mig och vänja mig vid dom, med även för att se vad dom presterar. Jag kan tänka mig att jag publicerar lite bilder här i bloggen, så håll ögonen öppna om du är intresserad.

Kategorier:Nikon
  1. Marc
    16 mars 2013 kl. 00:51

    Mycket intresserad Janne. Jag har alla 3 produkter och är väldigt nyfiken på att få läsa vad du tycker om dem. D7100 och D600 är lysande men 18-300 tycker jag funkar bäst mellan typ..40-300.

  2. 16 mars 2013 kl. 01:15

    D7100 är en imponerande DX-kamera med sina proffsprestanda i 51-punkters AF-system. Jag hörde någon sa att det var en perfekt kamera för fågelfoto med 6 bilder per sekund och 24 MP.

    D600 är en förvånansvärt billig FX-kamera, med den bildkvalite det ger

    18-300 är ett stort omfång. Jag vill se hur Nikon lyckats hantera detta i ändlägena…

    Jag kommer även ta bilder med Nikon 1 V2.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

