Hem > Annat > Min blogg skall återgå till att handla mer om foto – men inte nu

Min blogg skall återgå till att handla mer om foto – men inte nu

Just nu är mitt huvud helt fyllt av att min Sonja fattas mig. Detta i kombination med praktiska saker kring begravning och bouppteckning, som jag måste lösa, gör att jag inte orkar lägga energi på fotografi.

Om ni ger mig tid, så att jag hinner hitta en känt läge, utifrån vilket jag kan göra en nystart i livet, så kommer ni snart att känna igen mig.

Kategorier:Annat
  1. Sven Jönsson
    21 mars 2013 kl. 22:56

    Ta det lugnt Janne med fotofrågor och låt det som känns viktigt för dig nu med begravningsfrågor styra ditt liv. Du beskriver så fint hur du känner.

  2. 22 mars 2013 kl. 15:19

    Låt det ta tid, den tid du behöver.

  3. Oscar
    24 mars 2013 kl. 23:57

    Men bäste herr Jan… Du har då rakt inget att be om ursäkt för!!! Och du är heller inte skyldig någon något! Nu tar du och kör ditt race efter den agenda du själv väljer, så får vi andra vackert vänta på dig!

    Fridens
    Oscar

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

