Hem > Annat > Influensa, och praktiskt fixande

Influensa, och praktiskt fixande

I går eftermiddag gick jag hem från jobbet tidigt eftersom jag åkt på någon form av influesa. Men man ska inte klaga på en sån ”skitsak”. Idag har jag mest sovit, men även gjort lite nytta.

Jag har gått igenom en massa post och räkningar som jag måste se till att betala. Ni skulle bara veta hur mycket post det kommer till ett dödsbo… (phu!)

Jag har ringt runt och avslutat olika abonnemang och prenumerationer. Bland annat Sonjas mobiltelefon, som nu alltså inte funkar att ringa till längre. Vill ni ringa så är det min mobil som gäller, alternativt det fasta numret som jag låter finnas kvar. Sonjas mail finns kvar, eftersom den liksom ingår i bredbandsabonnemanget. Ingen läser den dock.

Jag har också, äntligen, fyllt i och postat blanketterna till de olika försäkringsbolagen som är aktuella.

Jag skulle gå till kyrkan, men det visade sig att den stängde tidigare på fredagar, så jag satt i minneslunden en stund.

En tanke jag har är att jag, i påskhelgen, fredag – måndag, skall börja gå igenom alla saker här i huset och sortera ut sådant som skall slängas…

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

