Hem > Annat > Att tömma huset…

Att tömma huset…

Jag ligger fortfarande i sängen med feber och har inte gjort något nyttigt. Det stör mig eftersom jag skulle vilja komma igång med att sortera saker i huset.

Den tanke som fastat i mitt huvud är att jag flyttar tillbaka till min lägenhet, och alltså tömmer huset. Jag har då förstått av Google att det finns firmor som kan göra detta snabbt och lätt. Exempelvis denna.

Ett sätt att göra skulle alltså vara att jag först transporterar över dom saker jag skall spara till min lägenhet, och sedan ringer en firma som får ta hand om resten.

Jag kan inte låta bli att fundera när jag ligger ensam i sängen, och jag lovar att försöka undvika att göra något förhastat.

Kategorier:Annat
  1. Mia
    25 mars 2013 kl. 14:20

    Hej igen. Som sagt – jag har ju gjort den här resan du är ute på. Nu i efterskott ångrar jag att jag inte sparade mer – hade för bråttom. Ta det lugnt! Och än en gång tack för bilderna/kram från Mia, Sisa o resten av gänget

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

