Hem > Annat > Ett galleri med Sonjas skapelser

Ett galleri med Sonjas skapelser

Jag fortsätter att gå igenom saker här hemma. Idag har jag gjort två vändor till återvinningsstationen med sådant jag inte skall spara.

Idag hittade jag en ordentlig samling utprintade, och vissa ramade, versioner av Sonjas fotografier. Det var makro, isformationer, islandsbilder och akvariebilder. Självklart sparar jag detta. Jag skulle lätt kunna göra om huset till ett galleri fyllt med hennes skapelser.

Visste ni att Sonja hade många strängar på sin lyra. Här finns fina lerskulpturer, teckningar och akvareller som hon gjort.

Kategorier:Annat
  1. 07 april 2013 kl. 19:22

    Jag var kollega med Sonja på RB men vi började så småningom ”umgås” via våra bloggar. Hennes bilder var så fina och jag är glad för alla de bilder jag fick se och inspireras av i hennes blogg. Nu när Sonja inte längre är här, känns det bra att veta att du har hand om hennes bilder, eftersom du vet och förstår deras rätta värde och kommer därför att förvalta dem på ett klokt sätt.

    Allt gott till dig!

    • 08 april 2013 kl. 17:32

      Tack Staffan, jag har lagt hennes hårddiskar och DVD-skivor i säkert förvar. Jag hoppas att med tiden göra något vackert och trevligt med hjälp av dem, men det får komma senare. När jag landat efter allt praktiskt som nu måste ordnas.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

