Hem > Annat > Jag kryper tillbaka till min håla

Jag kryper tillbaka till min håla

Snart är jag kändis vid Hagby Återvinningsstation i Täby. Varje dag är jag där några vändor för att kasta sådant som jag inte kan spara.

Idag körde jag även saker som jag skall spara till min lägenhet. Jag har börjat förbereda mina grannar här i Järfälla på att jag kommer tillbaka, och dom är så snälla och trevliga. Jag känner mig välkommen!

I natt blir jag kvar i min lägenhet för att göra en ordentlig städning i lägenheten i morgon. Då känns det roligare att vartefter ställa hit saker.

Man kan uttrycka det så att jag efter denna livskris, kryper tillbaka till den bohåla jag kom ifrån. Där skall jag sitta och slicka mina sår tills jag eventuellt vågar mig ut på nya resor.

Kategorier:Annat
  1. 01 april 2013 kl. 08:07

    Om det är nått du är osäker på om du vill behålla så packa ner o ställ i förrådet ett år o titta på det igen då, det kan vara lättare när sorgen inte är färsk o inte gör lika ont.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

