Hem > Annat > Jag nöter på

Jag nöter på

Idag har jag fortsatt arbetet med att rensa i huset. Jag har tagit mig an förrådet, förrådet innanför carporten där saker kan förvaras. Här finns gräsklippare, mossrivare, kantklippare, jord, mull, gräsfrö, växtgödning, krukor m.m Sonja har även utnyttjat förrådet till att förvara akvarier och akvararieutrusning. Mängder av akvarieutrustning.

Jag har länge haft en viss ångest för att gå igenom förrådet. Onekligen är det ju så att vi alla samlar mycket saker i våra förråd då vi bor på samma ställe i 15 år, men faktum är att det gått bra. Efter en dags arbete har jag lyckats tömma halva förrådet. I morgon fortsätter jag.

Alla trädgårdsverkyg spar jag givetvis till den som på sikt vill köpa huset.

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

