Hem > Annat > Förrådet klart – Check!

Förrådet klart – Check!

Många svängar till återvinningsstationen blev det, men idag lyckades jag tömma förrådet. Jag känner mig oerhört stolt 🙂

Nästa punkt på listan blir att se vad Sonja gömt undan uppe på loften, men det får bli i morgon. Nu skall jag vila.

Kategorier:Annat
  1. CD/Anita
    03 april 2013 kl. 15:00

    Hej Janne! Jag brukar/ade ju inte skriva så mycket i era bloggar men jag kände att jag ville bidra med något. Härligt att du känner dig stolt tycker jag. Det är ett enormt arbete som du får göra och vad jag förstår med ditt tidigare inlägg är att du bestämt dig för att inte bo där utan att sälja huset. På det sättet så har du i alla fall haft fullt upp denna första tid, även om det är svårt att gå igenom ens älskades saker. Vad ska man spara och vad kan man ge bort/kasta. Jag kommer på mig själv att detta måste jag berätta för Sonja, men sedan minns jag. Vi pratade ju mest om de spel som vi spelade och delade våra erfarenheter om dessa. Jag tänker på henne varje dag, hon var en helt otrolig människa. Det är tomt utan henne, jag kan inte föreställa mig hur det är för dig mer än att det är hundra gånger starkare.

  2. 03 april 2013 kl. 17:24

    Tack för dina snälla ord Anita!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

