Hem > Annat > En slö dag

En slö dag

Idag har jag inte gjort många knop. Jag sov länge och har inte orkat fixa något i huset. Jag har dock handlat hem lite mat och tvättat bilen så att jag inte behöver skämmas för den på begravningen.

Nu har tiden gått ut för att anmäla sig till minnesstunden efter cermonin i kyrkan. Det blir en god uppslutning. Jag känner inte alla som kommer eftersom några av er är vänner till Sonja från tiden innan jag träffade henne, men det skall bli kul att träffa er 🙂

En liten tröst i eländet är att det nu börjat ticka in lite pengar till mig från Sonjas försäkringar.

Kategorier:Annat
  1. 03 april 2013 kl. 21:14

    Tänkte skriva ”lycka till”med begravningen men det lät rätt konstigt. Jag ville mest säga att jag hoppas det blir ett fin cermoni och ett bra avsked. Jag har inte möjlighet att åka upp för barn o djur men jag kommer att tänka lite extra på er på fredag.

  2. 03 april 2013 kl. 21:26

    Lycka till är ett helt ok uttryck tycker jag. Min förhoppning är att cermonin skall bli en glädjens stund över att vi alla fått förmånen att lära känna Sonja.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

