Hem > Annat > Tre ångestar har släppt

Tre ångestar har släppt

Nu har jag rensat bort de sista grejerna från det andra loftet. Det innebär att jag nu rensat alla de tre stora förrådsutrymmen som Sonja använt. Två loft och ett förråd innanför carporten. Nu återstår att rensa bokhyllor och köksskåpen, innan jag kan köra iväg möbler. Jag är nöjd med progressen. Jag tror jag uppfyller min ambition att annonsera ut huset till försäljning i början av maj.

Är det någon som har funderingar på att bosätta sig i ett sött litet hus i Vallentuna?

I dag fick jag besked om att jag får dödsfallsersättning från ytterligare en försäkring. På onsdag har jag bokat tid på begravningsbyrån för att börja med bouppteckningen.

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

