Hem > Annat > Skåp och hyllor

Skåp och hyllor

Idag tömde jag ett linneskåp fyllt med lakan, handdukar och gardiner. Jag tog hand om det fräschaste och lade resten i plastsäckar som jag slänger i morgon.

Jag har tömt två av tre bokhyllor, fullmatade med böcker från golv till tak. Samma sak här, jag tar hand om det jag tycker är intressant, men slänger resten. Jag vet att en del har svårt att slänga böcker, men för mig är det inga problem.

I morgon tömmer jag den sista bokhyllan och därefter återstår faktiskt bara köket som jag skall gå igenom.

Jag är nöjd och tycker att jag är duktig 😉 Nu är jag värd en pilsner!

20130413-182300.jpg

Kategorier:Annat
  1. Bengt Kallander
    13 april 2013 kl. 17:34

    Håller med dig.
    Det är du absolut värd. 🙂
    Jag är imponerad hur fort du har tagit tag i allt.
    / Bengt

    • 13 april 2013 kl. 17:56

      Nu fick jag lite tårar i ögonen, för plötsligt mindes jag Sonja… när jag sa att jag skulle ta en pilsner sa hon alltid: Det är du värd, och så log hon.

  2. 13 april 2013 kl. 19:56

    Skulle det inte vara bättre att lämna allt till myrorna eller Erikshjälpen istället?

    • 13 april 2013 kl. 20:46

      Efter som jag vill gå igenom alla saker för att hitta det jag vill behålla kan jag lika gärna transportera bort det jag inte vill behålla. På återvinningsstationen har Myrorna ett inlämningsställe.

      Det blev nån pilsner till, å andra sidan har jag fortsatt rensa lite till 😉

  3. 13 april 2013 kl. 21:13

    Sonja gillade buntband. Hon tyckte dom var praktiska och använde dom ofta när saker skulle fästas. När jag nu plockar ner olika typer av dekorationer hittar jag mängder av buntband. Jag ler varje gång. Självklart Sonja, så här kan man ju också använda buntband 😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

