Hem > Annat > Nu blev det jobbigt på riktigt!

Nu blev det jobbigt på riktigt!

Plötsligt ser jag att Sonjas fina hem förvandlas till en lagerlokal… Nu blev det riktigt jobbigt 😦

Jag har monterat ner Sonjas hem, men jag har faktiskt inte haft något val eftersom det långsiktigt skulle vara omöjligt att bevara. Sonja var väl medveten, och hade förståelse för att detta kunde ske. Jag försöker göra min plåga kort.

Ursäkta mobilkvaliten på bilden

20130415-203415.jpg

Kategorier:Annat
  1. CD/Anita
    16 april 2013 kl. 07:15

    Hej Janne, det är klart att man får sådana tankar. Det måste ju kännas som man ”städar bort” sin kära på något sätt men Sonja finns ju kvar trots allt hos dig, i dina tankar, i sakerna som du bevarar som hon gjort. I alla minnen från allt ni gjorde tillsammans och det är det som är det viktiga till slut. Du har hanterat denna svåra tid bra och det kommer att kännas bra efter att huset är klart och sålt och du kan lägga just den biten bakom dig och se framåt.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

