Hem > Annat > Jag bygger upp i Järfälla

Jag bygger upp i Järfälla

Det blir jobbigare och jobbigare att vara i Vallentuna eftersom det hemmet nu är kraftigt nermonterat.

I kväll ägnar jag mig åt att bygga upp hemmet i Järfälla, där nu det mesta av det jag vill behålla finns. Förutom några möbler som kommer hit i helgen.

I morgon kväll blir det Vallentuna eftersom mäklaren kommer dit, och jag skall få hjälp av två tjejer att ta hand om Sonjas sista två akvarier.

Kategorier:Annat
  1. Lars Andersson
    16 april 2013 kl. 20:06

    Lycka till, Janne.
    hälsar Lasse Andersson Motala/Örebro

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

