Hem > Annat > Nu skall mäklaren få jobba

Nu skall mäklaren få jobba

Idag har jag ringt mäklare och fastnade för en firma med lokalkontor i Täby och Vallentuna. Det är samma firma som jag anlitat tidigare med gott resultat. Då sålde jag en lägenhet i Täby.

Att Bällstaberg, området i Vallentuna där huset finns, är populärt vet jag. Jag inser också att ett litet enplans hus med tre rum passar utmärkt för den unga familjen som köper sitt första hus, eller kanske ännu hellre pensionärsparet som inte längre behöver, eller orkar med, sitt stora hus.

Mäklaren blev mycket entusiastisk när hon insåg vilken typ av hus jag skulle sälja. ”Dom här husen har vi kö på” 🙂

I morgon eftermiddag träffar jag mäklaren i huset.

20130416-190832.jpg

Kategorier:Annat
  1. 16 april 2013 kl. 21:28

    Nu har jag hamnat i läget att två mäklare gärna säljer huset. Den ena bjuder på städning och styling, vad den andra erbjuder skall jag fråga när jag träffar henne i morgon.

  2. CD/Anita
    17 april 2013 kl. 00:33

    Det är ett jättefint hus, jag sa det till Sonja första gången jag kom på besök. Blev faktiskt lite avis att jag själv inte tänkt på att köpa ett hos som hon gjorde då. Synd att det ligger på ”fel” sida av stan för mig.. Lycka till med att sälja, hoppas att priset blir bra. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

