Hem > Annat > Idag är det trist, men i morgon blir det fullt upp

Idag är det trist, men i morgon blir det fullt upp

Ikväll är det trist. Jag tillbringar kvällen och natten här i Vallentuna där möbler och kartonger står staplade. Ingen TV, inga datorer, men som tur är har jag min iPad med 3G. Det finns inte mycket att göra här alls nu annat än att vänta på kompisarna som hjälper mig att fylla lastbilen i morgon förmiddag. Det blev en stor lastbil med baklyft och allt, så jag tror vi fixar allt på två lass. Ett till återvinningen och ett till Järfälla.

Idag ringde begravningsbyrån och meddelade att dom är beredda att träffas nästa vecka för att slutföra den bouppteckning som skall skickas till skattemyndigheten.

Kategorier:Annat
  1. gunilla Kardevall
    19 april 2013 kl. 21:55

    Lycka till

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

