Hem > Annat > Nu är huset tömt på möbler

Nu är huset tömt på möbler

Med hjälp av två vänner har vi nu tömt Vallentuna på alla möbler. Jag åker dit i morgon och grovstädar och plockar lite småsaker.

Jag har kluvna känslor inför detta. Det är inte kul att ha monterat ner Sonjas hem, men det är skönt att jag börjar skymta slutet på allt det praktiskt jobb som måste göras innan jag kan slå mig till ro i ett nytt liv.

Hittills har det ofta varit så att jag inte vetat var jag är när jag vaknat. Framöver måste jag sova i Järfälla. Där finns den enda säng jag har kvar. Alla mina kläder finns i Järfälla om än sorterade i kartonger och plastsäckar.

Med tiden bygger jag upp mitt nya hem, men det som skall ske i Vallentuna måste prioriteras högst.

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

