Hem > Annat > Huset är 100% rensat på saker – Check!

Huset är 100% rensat på saker – Check!

Även köksskåpen. Bara gardiner finns kvar, men dom får sitta där så att huset ser lite bebott ut.

Den ångest jag kände inför att gå igenom, och rensa, bland alla saker i hus och förråd har nu släppt.

Jag har nu tagit alla de gråtstunder jag hamnat i då minnen väckts av de saker jag hittat då huset rensats.

Förutom försäljningen, som ju mäklaren fixar, blir mitt projekt fr.o.m nu att plocka ordning bland grejerna som nu bara står lagrade i min lägenhet.

Nu börjar jag bygga mitt nya liv.

Jag kommer fortsätta i samma takt som hittills. Jag behöver inte bygga fort, men jag skall bygga något varje dag.

Jag måste inte gå fort, men jag får inte sluta gå.

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

