Hem > Annat > Måldatum söndag den 5 maj

Måldatum söndag den 5 maj

Mitt mål är att hinna få min lägenhet i ordning till senast den 5 maj. Det är ett bra datum eftersom jag då genomfört allt praktiskt arbete efter Sonjas bortgång på exakt två månader. Det är den dagen huset visas för intresserade, och den dagen som jag återupptar mina Nikonkurser. Sist jag höll en Nikonkurs var den 17 december.

Mitt nya liv börjar den 5 maj 🙂

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

