Hem > Annat > Man kan inte ha eftersändning både från A till B och från B till A ;)

Man kan inte ha eftersändning både från A till B och från B till A ;)

Jag har jobbat på bra i lägenheten i kväll. Jag har nu plockat ordning på allt, och städat noga överallt utom i vardagsrummet där jag har fyra kartonger och lite småsaker kvar att ta hand om. Det tror jag att jag fixar i morgon. Den sista städningen blir senare i veckan.

Jag tycker det känns trevligt att bygga upp lägenheten igen, nu kompletterad med de fina minnessaker jag har sparat från Sonja. Saker som ger mig positiva tankar.

Jag kommer ha en helt beboelig lägenhet som jag trivs i den 5 maj. Därefter vidtar det roliga jobbet att smycka den med mina och Sonjas bilder. Det blir ett rent nöje, och jag kan koppla av och bara invänta att mäklaren gör sitt jobb med huset.

Efter två månaders slit med allehanda praktiska och formella saker som skall göras känner jag mig äntligen lugn och klar.

Dock kom jag på att jag nu skall uppgradera min hemförsäkring i Järfälla. Den har gått på sparlåga en tid eftersom lägenheten varit tom. På motsvarande sätt kan jag nedgradera hemförsäkringen i Vallentuna.

Jag har gjort flyttanmälan från Vallentuna till Järfälla. Jag försökte också beställa eftersändning av post från Vallentuna till Järfälla, men det gick sådär… Jag fick felmeddelande på adressändring.se eftersom jag just nu har en löpande eftersändning från Järfälla till Vallentuna 😉
Efter ett telefonsamtal löstes problemet.

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

