Hem > Annat > Det blir snyggt i lägenheten :)

Det blir snyggt i lägenheten :)

20130501-170108.jpg

Jag funderar på två stycken fåtöljer från Mio i vit läder. Enkel, ren och snygg design

20130501-190731.jpg

Behöver jag säga att väggarna är 18% grå

Kategorier:Annat
  1. 01 maj 2013 kl. 18:50

    Det blev jättefint och två stycken vita läder fåtöljer blir pricken över i:et.

    hälsningar
    Patricia Nordforss

  2. 01 maj 2013 kl. 19:03

    Min lägenhet är väldigt liten, bara 45 kvm, det betyder att mitt nya matbord vid fönstret är väldigt litet, men på det bordet har jag lagt Sonjas duk och tre typiska saker som hon alltid hade på sitt gigantiska köksbord.

    En smidd ljusstake
    En isländsk korp
    Ett litet abstrakt föremål skapat av lava och glas

    Det känns bra att ha dom där.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

