Hem > Nikon School > Idag har jag förberett mig inför morgondagens Nikon School Intro i Stockholm

Idag har jag förberett mig inför morgondagens Nikon School Intro i Stockholm

Jag har gått igenom presentationsmaterialet för att få en ”refresh” av vad och i vilken ordning saker gås igenom. Materialet är lite uppdaterat nu, jämfört med när jag körde kurs senast eftersom det kommit några nya modeller, så jag har även uppdaterat presentationen i två datorer. Jag har alltid två datorer med mig för att ha en backup.

Jag har packat min stora väska. Jag har nu så pass många olika demokameror att jag måste välja vilka som är lämpligast att ta med. Jag väljer D600, D7100, D7000, D5200 och D3200 med de olika kit-gluggarna 18-55, 55-200, 18-105 och 18-300. Tyvärr har jag ingen 24-85 till D600, så jag tar med 24-70 istället.

I blixtväg blir det samma som tidigare; SB-400, SB-700 och SB-910.

Nu hälsar jag er alla som är anmälda välkomna i morgon förmiddag. Jag hoppas att ni ser fram mot denna kurs lika mycket som jag gör 🙂

I övrigt försöker jag att pryda väggarna i min lägenhet. Det är inte lätt att bestämma vilka bilder som skall sitta där. Jag har massor, av både mig, Sonja och andra att välja bland 🙂

Kategorier:Nikon School
  1. Ullis
    05 maj 2013 kl. 18:04

    En bekant till mig var visst där! Får be honom om ett utlåtande 😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

