Hem > Nikon School > Jag är nöjd med dagens kurs

Jag är nöjd med dagens kurs

Trots att jag haft nästan fem månaders uppehåll tycker jag att dagens Nikonkurs fungerade mycket bra. Min rutin efter 160-170 kurser gav sig tillkänna.

Mest uppskattade jag att jag engagerade mig fullt ut och hade roligt under kursen. Nu längtar jag till nästa kurs den 26 maj i Stockholm 🙂

Dagens kurs för ungefär 80 personer gav mig en kick, och än mer insikt om att jag är uppe på banan igen. 🙂

Kategorier:Nikon School
  1. Kjell Fohrman
    07 maj 2013 kl. 14:05

    Ja livet måste ändå gå vidare och det känns skönt att du är tillbaka på banan igen.
    Det var trevligt att träffas senast även om det var vid begravningen så kändes det ändå ljust och vackert. Hoppas att vi ses framöver vid något annat tillfälle och lycka till i framtiden med både jobb och privatliv.
    mvh
    Kjell

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

