Hem > Annat > Min lägenhet är nu smyckad med Sonjas bilder och kranier

Min lägenhet är nu smyckad med Sonjas bilder och kranier

Nu har jag smyckat min lägenhet med Sonjas bilder på väggarna. Den närmaste tiden kommer jag att trivas med att ha dom där.
Sonjas kranier från älg och rådjur, de kranier som hon bearbetat själv efter det att hon hittat dom i skogen, kommer jag bevara länge.

1

2

3

4

5

Kategorier:Annat
  1. 10 maj 2013 kl. 09:34

    Stilligt Janne!

  2. 10 maj 2013 kl. 15:40

    snyggt! Du skulle kanske hängt upp älgen(?) med buntband? 😉

    Jag hoppas du kommer att få en bra nystart med den blandningen.

  3. 11 maj 2013 kl. 02:25

    Ser fint ut, snygga fåtöljer också, fast jag skulle vara för kort för att nå över kanten med benen tror jag, haha. Har du 18% grå på väggarna? Har nog aldrig sett grå väggar tidigare, men det ser snyggt ut.

    • 11 maj 2013 kl. 15:08

      Dom är nog mörkare än 18%

      Jag tycker grått är snyggt. Det fyller också funktionen att lyfta fram bilder som hängs på väggarna.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

