Hem > Annat > Idag sålde jag trädgårdsutrustning

Idag sålde jag trädgårdsutrustning

Elektrisk gräsklippare, cylinderklippare, mossrivare, kantklippare, spadar, skyfflar, krattor, räfsor och snösläde, allt gick bort idag 🙂

Jag monterade även bort Sonjas ramp utanför dörren. Tro det eller ej, men den rymdes i Skodan. Den går till återvinning eftersom jag inte hittat någon intressent.

Eftersom visningen av huset nu är klar skall jag i morgon hämta hem de lampor jag vill använda i min lägenhet. Där finns några favoriter som jag ursprungligen införskaffat för att ha här i lägenheten.

Idag skulle jag torka av golvet i vardagsrummet. Helt ofrivilligt blev det överdrivet vältorkat eftersom jag lyckades välta hela skurhinken över golvet… Phu!

Avkoppling med Sonjas afrikanska favoritmusik känns välförtjänt.

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

