Hem > Annat > I kväll tog jag en pilsner tillsammans med Sonja

I kväll tog jag en pilsner tillsammans med Sonja

I vintras köpte Sonja och jag en lykta som vi ställde vid entrén till huset. I lyktan satte vi ett flammande elektriskt ljus. Sonja prydde den inuti med vitlav. Den lyktan har jag nu placerat på den gemensamma uteplats som vi har i min lilla bostadsrättsförening. Alla i föreningen känner Sonja och alla uppskattar lyktan.

I kväll gick jag ut till bordet, där lyktan fått en hedersplats, och tog en pilsner tillsammans med Sonja. Sonja sa att hon har det bra, men att hon nogsamt kollar upp att jag sköter mig. Hon är nöjd hitills 😉

I höst kommer Sonja få än mer plats här i bostadrättsföreningen då jag ordnar hennes egen rabatt och tar hit alla hennes lökväxter 🙂

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

