Hem > Annat, Bilder > Nu kan Sonja fotografera scillor

Nu kan Sonja fotografera scillor

Jag åkte ut till Vallentuna för att sitta en stund i Sonjas minneslund. Där blommar det riktigt fint nu. Jag är övertygad om att Sonja trivs i sin lund. Speciellt som där växer massor med scillor som hon kan fotografera. Mina bilder kan klickas upp i större version.

Jag gick också in i kyrkan och tände ett ljus. Som vanligt skrev jag några rader till Sonja i den bok som finns där.

-1

4l

3l

2l

1l

Kategorier:Annat, Bilder
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

