Hem > Annat > Sonja är gravsatt

Sonja är gravsatt

I dag fick jag meddelande från Vallentuna församling om att min Sonja nu gravsatts, att hennes aska har grävts ner, i minneslunden vid Vallentuna kyrka.

Gravsättningen skedde den 2 maj, men jag fick beskedet först nu. Orsaken till fördröjningen är att man vill minska risken att jag skall kunna se eller ana exakt var Sonja nu finns.

Det innebär att Sonja fanns där i går då jag besökte minneslunden. Jag kände det på mig.

gravsättning

Kategorier:Annat
  1. 18 maj 2013 kl. 03:00

    Så fint … du har ett ställe där hon finns … och lyssnar …. *gillar*

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

