Hem > Annat > Nu har köparen besiktigat Sonjas hus

Nu har köparen besiktigat Sonjas hus

Inga anmärkningar antecknades. Köparen har betalt handpenning och överlåtelse sker den 31 maj. Några ytterliga förbehåll har inte köparen.

Jag gillar att jag nu får en sommar där jag inte behöver tänka på huset. Det är väldigt skönt att slippa klippa gräsmattan kring ett obebott hus.

Att begravning, bouppteckning, tömning och försäljning av hus samt iordingställande av min lägenhet genomförts på knappt tre månader tycker jag är väldigt skönt.

I nästa vecka beställer jag renovering av badrummet i lägenheten, i höst skall jag leta upp ett mysigt fritidshus.

Mitt liv går vidare med Sonja vid min sida.

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

