Hem > Annat > I morgon träffar jag Sonjas arbetsgivare

I morgon träffar jag Sonjas arbetsgivare

Jag förväntas då återlämna hennes id-kort och nycklar från hennes anställning som lokförare på Stockholms pendeltåg.

Jag kan inte avgöra vilka nycklar som är vad. Jag kan inte se vilken nyckel man använder för att starta en X60 (de moderna pendeltågen).

Min plan inför morgondagen blir att visa upp alla de okända nycklar jag hittat, så får Sonjas chef plocka allt som ser intressant ut

Tillsammans med Sonjas chef skall jag öppna det skåp som Sonja haft på jobbet. Vad vi finner där får morgondagen visa.

Kategorier:Annat
  1. 21 maj 2013 kl. 10:05

    Jag hoppas allt går bra idag. Ofta brukar det ju finnas någon form av kvitens på vilka nycklar man fått ut så ni sa nog få ordning på det

  2. 21 maj 2013 kl. 18:10

    Morrn.
    Kanske ev. uniformspersedlar.

    • 21 maj 2013 kl. 18:51

      Företaget vill inte ha sina uniformer och märken utspridda hur som helst. Jag respekterar detta.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

