Hem > Annat > Min Nikon School Intro i Stockholm på söndag den 26 maj är fullbokad

Min Nikon School Intro i Stockholm på söndag den 26 maj är fullbokad

Det innebär 80 deltagare. Jag gillar, och peppas, av välbesökta kurser.

Efter min frånvaro från kurserna känns det bra att inleda med två fullbokade kurser 🙂

Håll koll efter avbokningar här
http://www.nikonschool.se

Kategorier:Annat
  1. Krister Jakobsson
    24 maj 2013 kl. 06:11

    Cirkeln är på något sätt sluten känns det som. Sedan jag deltog i Nikon School i oktober 2011 och först kom i kontakt med dig har jag följt din blogg. Den har ju kommit att handla om allt annat än foto under en period men inte desto mindre varit mycket läsvärd med alla dina personliga och självutlämnande inlägg. Jag är helt säker på att alla deltagare i de kurser du nu har på gång kommer att ha utbyte av ditt stora kunnande och engagemang.

    • 24 maj 2013 kl. 06:20

      Cirkeln är sluten på flera sätt. Jag är nu tillbaka i den livssituation, och i den lägenhet, jag hade 2005, innan jag träffade Sonja. Dock berikad med allt det som Sonja och Nikon School lärt mig.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

