Hem > Nikon School > Det är synd att det blir sommaruppehåll

Det är synd att det blir sommaruppehåll

Nu är jag hemma igen efter dagens Nikon School Intro som jag körde här i Stockholm. De två kurser jag hållit under maj månad har, efter mitt kursuppehåll, fått mig att återupptäcka hur kul jag tycker detta är. På ett sätt är det synd att det nu blir sommaruppehåll.

Fotofrågor till mig kan ni dock ställa under hela sommaren på mailadressen fotofraga@arleklint.se

Kategorier:Nikon School
  1. 26 maj 2013 kl. 17:31

    Det är trevligt det där med att återupptäcka sånt som man tycker är kul men av olika anledningar inte haft plats för i sitt liv.

  2. 26 maj 2013 kl. 21:40

    Under tiden jag inte körde kurser saknade jag dom inte. Det berodde sannolikt på att jag hade massor med viktiga saker att göra för att Sonja skulle må bra. Saker som självklart skulle prioriteras.

    Nu när Sonja inte finns längre återfinner jag fotokurserna som riktigt roliga. Faktiskt så roliga att jag inte vill vara utan dom.

  3. Christer Tholf
    27 maj 2013 kl. 16:11

    En kollega till mig var på din kurs igår med sin nyinköpta kamera. Hon var mycket imponerad av din presentation och tyckte att det var mycket givande och att du var en mycket pedagogisk och trevlig kursledare.

    • 27 maj 2013 kl. 16:57

      Detta var väldigt roligt att höra 🙂
      Hälsa din kollega att hon är välkommen att återkomma med frågor.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

