Hem > Island > Dags för en fotoresa till Island igen

Dags för en fotoresa till Island igen

Idag har jag bestämt mig för att resa till Island i juli. Efter allt som varit och allt jobb kring Sonja jag ägnat mig åt känns det underbart att kunna resa till den isländska naturen för att koppla av, ”meditera” och fotografera.

Jag räknar med att vara där under två veckor med kameran, en 4-hjulsdriven bil, tält och frystorkad mat.

Jag kommer ta med mig en bild på Sonja och se till att hon får en fin begravning även där. Jag vet att Sonja vill finnas även i den isländska naturen.

Kategorier:Island
  1. 28 maj 2013 kl. 16:58

    Du gör rätt i att ta en rejäl avkoppling, som samtidigt är aktiv (inget grubbel, annat än på val av glugg). Och jag tror Sonja blir glad över att få hamna där också, hon pratade ju så ofta och varmt om Island.

    • 28 maj 2013 kl. 17:01

      Och valet av glugg tror jag blir lätt. Jag tänker att jag bara skall ha huset, 14-24/2,8 och 24-70/2,8

      Det räcker.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

